Σελίδες

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Υπήρξε ποτέ Δωδεκαθεϊσμός και αν όχι γιατί εμφανίζεται σήμερα;

Πολλοί φίλοι μας ρωτάνε συχνά για το ζήτημα του φαινομένου της ειδωλολατρίας (νέο-Δωδεκαθεϊσμού), που παρουσιάζεται συχνά στις μέρες μας, αποκαλούμενη ως «πατρώα θρησκεία». 
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από την εμφάνιση ειδωλολατρίας σε μια σύγχρονη κοινωνία είναι ποικίλα (όπως π.χ. Το: «είναι δυνατόν εν έτη 2011 να λέει κάποιος ότι πιστεύει σε αγάλματα και να μην το κάνει ξεπίτηδες ή να μην έχει μια δόση…παράνοιας»;) και έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε μια μικρή εξέταση του φαινομένου, ώστε να λυθούν και κάποιες συχνές απορίες των φίλων μας.


1) Είναι η ειδωλολατρεία «πατρώα θρησκεία»;

Η απάντηση σε αυτό είναι ΟΧΙ.



 Στην Ελληνική αρχαιότητα μπορούμε να διακρίνουμε τρεις περιόδους:


α) Την πολυθεϊστική, β) Την Μονοθεϊστική και γ) Μια περίοδο που υπήρξε όντως μια τάση στον Δωδεκαθεϊσμό αλλά αυτό συνέβαινε στα λαϊκά στρώματα αφού μπορούμε να διακρίνουμε από τα π.χ. ορφικά ότι οι μύστες (δηλαδή οι μυημένοι στα διάφορα μυστήρια και οι ανώτερες τάξεις) ήταν μονοθεϊστές.
 Όλοι οι Αρχαίοι φιλόσοφοι από το 357 π.χ. και μετά είχανε καταδικάσει την ειδωλολατρία, τα ορφικά μιλούσαν για μονοθεϊσμό (τα οποία ορφικά χρονολογούνται αρκετών χιλιάδων ετών) και επίσης στον Ερμή τον τρισμέγιστο(ερμητικά κείμενα) βλέπουμε τις ίδιες τάσεις. Άρα μπορούμε να πούμε ότι η Ελληνική αρχαιότητα ήταν Μονοθεϊστική όσον αφορά την «Ελίτ» της κοινωνίας και όσον αφορά τον απλό αμόρφωτο λαό υπήρξαν μικρές περίοδοι πολυθεϊσμού-δωδεκαθεϊσμού που όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με την σημερινή μορφή της Νέοειδωλολατρίας και γιαυτό τον λόγο δεν μπορούμε να πούμε ότι οι σημερινοί παγανιστές δικαιούνται να διεκδικούν τον τίτλο της «πατρώας θρησκείας» αφού η σημερινή πλάνη τους σε κανένα σημείο δεν σχετίζεται με την πίστη των Αρχαίων Ελλήνων.

2) Ναι αλλά όπως ξέρουμε υπήρξε η Ελληνική μυθολογία, το 
δωδεκάθεο και όπως παραδεχόμαστε υπήρξε και μια πολυθειστική περίοδος. Έστω και αν αυτά υπήρξαν στις πεποιθήσεις του απλού λαού και για συγκεκριμένες περιόδους, αυτό δεν αποδεικνύει την σύνδεση των σημερινών δωδεκαθεϊστών-παγανιστών με την Ελληνική αρχαιότητα;
Μπορεί φαινομενικά να έχει σχέση αλλά στην ουσία δεν υπάρχει 
ουδεμία σύνδεση αφού ο σκοπός και ο τρόπος έκφρασης είναι πολύ διαφορετικός. Όσον αφορά τον πολυθεϊσμό μπορούμε να πούμε πως σε τέτοιες περιόδους της αρχαιότητας, οι άνθρωποι εκφράζαν έναν σεβασμό προς κάθε άγνωστο ή γνωστό «Θεό» που υπήρχε κατά την πίστη και την γνώση τους. Οι σημερινοί υποτιθέμενοι αρχαιολάτρες επιδεικνύουν μένος και πολεμική εναντίον της Ορθοδοξίας και συνεπώς δεν είναι δυνατόν να συγκριθούν με τους πολυθεϊστές της αρχαιότητας. Υπάρχει βέβαια ένα κομμάτι αρχαιολατρών του σήμερα που είναι όντως πολυθεϊστές και δέχονται τους Θεούς όλων των θρησκειών αλλά και αυτοί δεν έχουν σχέση με τον αρχαίο πολυθεϊσμό, αλλά μάλλον τείνουν προς την θεοσοφία και την πανθρησκεία που η νέα τάξη ετοιμάζει.
Το παράδοξο με αυτούς τους σύγχρονους πολυθεϊστές είναι πως ενώ δέχονται ακόμα και τον Βούδα ως πιθανή θεότητα δεν δέχονται τον Χριστό διότι για αυτούς είναι… Εβραϊκό κατασκεύασμα! Για να το καταλάβουμε αυτό θα πούμε ότι οι σημερινού πολυθεϊστές δέχονται όλες τις άλλες θρησκείες εκτός της Ορθοδοξίας! Από την άλλη όσον αφορά τον δωδεκαθεϊσμό, στην αρχαιότητα οι Έλληνες τον είχαν ως ένα είδος προγονολατρείας. Αν παρατηρήσουμε καλά την μυθολογία μας θα αντιληφθούμε πως οι αρχαίοι Έλληνες βλέπανε τον Δία ως τον γενάρχη των Ελλήνων (αυτός που γέννησε θεούς και ανθρώπους) και όπως επίσης ότι στο δωδεκάθεο δίνανε ανθρώπινα χαρακτηριστικά, πάθη και ιδιότητες.

Εδώ να σημειώσουμε πως είναι εύκολο να παρατηρήσει κάποιος ότι τα 
πάθη και οι συνήθειες που είχανε σύμφωνα με την μυθολογία οι 12 «θεοί», ούτε λίγο ούτε πολύ αντικατοπτρίζουν τις συνήθειες και τα πάθη αλλά ακόμα και τους φόβους του Αρχαίου Έλληνα, οπότε αν μπορούμε να βγάλουμε κάποιο γενικό συμπέρασμα από όλα αυτά θα λέγαμε πως για την μυθολογία ο Δίας ήταν αυτός που γέννησε θεούς και ανθρώπους οι οποίοι θεοί αλλά και ο ίδιος ο Δίας είχαν τις ίδιες συνήθειες, πάθη και χαρακτηριστικά με τους ανθρώπους που γέννησε και αφού τα πάθη και τα χαρακτηριστικά αυτά ανταποκρίνονται μόνο στον Ελληνικό λαό συνεπώς, ο Δίας για τους 

Αρχαίους Έλληνες ήταν ο γενάρχης τους, αυτός ο οποίος ήταν ο πρώτος Έλληνας (κάτι σαν τον Αβραάμ για τους Εβραίους δηλαδή). 

Εύκολα λοιπόν διαπιστώνουμε ότι ο δωδεκαθεϊσμός εκείνης της εποχής αφορούσε μια τιμή σε κάποιους σπουδαίους αρχαίους Έλληνες προγόνους των Ελλήνων και όχι μια θρησκεία με την έννοια που το αντιλαμβανόμαστε σήμερα. Οι σημερινοί δωδεκαθεϊστές λοιπόν ουδεμία σχέση δεν έχουν με αυτή την τιμή των προγόνων τους διότι ξεχνάνε να τιμήσουν αρκετές γενιές προγόνων τους που ήταν… Χριστιανοί! Τι θέλω να πω;

Όταν μιλάμε για τιμή στους προγόνους μας δεν μπορούμε να πούμε 
ότι τιμούμε έναν πρόγονο μας που έζησε πριν 2500 χιλιάδες χρόνια και δεν τιμούμε τον πρόγονο μας που έζησε πριν μόλις 50 χρόνια! 


Είναι αντιφατικό να τιμούμε τον προ-προ-προ-προ-προ-προπάππου μας και να μην τιμούμε τον παππού μας! Οι Αρχαίοι Έλληνες δωδεκαθεϊστές λοιπόν τιμούσαν όλους τους προγόνους τους αλλά οι σημερινοί δωδεκαθεϊστές δεν τιμούν παρά μόνο τους προγόνους που συμφέρει το αρρωστημένο πιστεύω τους! Άρα στην μια περίπτωση 
έχουμε προγονολατρεία ενώ στην άλλη έχουμε επιλεκτική αποδοχή σε ότι μας συμφέρει. Οι σημερινοί δωδεκαθεϊστές λοιπόν δεν αποδέχονται και δεν τιμούν τους προγόνους τους, που περί τα δυο χιλιάδες χρόνια είναι χριστιανοί και μάλιστα η στάση τους αποτελεί ύβρη στην μνήμη εκατομμυρίων Ελλήνων ανά τους αιώνες που
 επέλεξαν να είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και να θυσιαστούν για την πίστη τους αυτή.

3) Υπάρχει όμως η προπαγάνδα που λέει πως γίναμε Χριστιανοί με 
την βία, άρα οι δωδεκαθεϊστές δεν οφείλουν να τιμούν μια επιλογή που κάνανε οι πρόγονοι τους Χριστιανοί δια της βίας.

Η Ιστορία έχει καταγράψει χιλιάδες μάρτυρες Χριστιανούς που δεν 
θέλανε να θυσιάσουν στα είδωλα και τους ρίχνανε στα λιοντάρια. 

Για παράδειγμα θα αναφέρουμε τον Νέρωνα που έκαψε την Ρώμη και τα έριξε στους Χριστιανούς. Για να τους τιμωρήσει μετά το κάψιμο της Ρώμης επί μέρες τους βασάνιζε τόσο απάνθρωπα που ακόμα και οι Ρωμαίοι που δεν ήταν Χριστιανοί αηδίασαν από το θέαμα. Έτσι λοιπόν βλέπουμε μέσα στους αιώνες χιλιάδες μάρτυρες του 

Χριστιανισμού που το έγκλημα τους ήταν ότι δεν θυσίασαν στα είδωλα. Δεν βλέπουμε όμως πουθενά το αντίθετο. Πουθενά οι Χριστιανοί δεν υποχρέωσαν τους ειδωλολάτρες να πάνε στην εκκλησία και να γίνουν μέλη της. Όμως ας δούμε το θέμα με την ρεαλιστική σημερινή πραγματικότητα για να μην μακρηγορήσουμε σε ιστορικές έρευνες.
Οι γονείς μου ήταν Χριστιανοί και όσο είχαν την ευθύνη μου με 
μεγαλώσανε Χριστιανικά. Όταν μεγάλωσα και ενηλικιώθηκα μπορούσα να επιλέξω και επέλεξα να μείνω κοντά στον Χριστό. Δεν με εξανάγκασε κανείς σε αυτό. Κάποιος άλλος έκανε άλλη επιλογή. Όταν ενηλικιώθηκε έγινε Βουδιστής. Ούτε αυτόν τον έπιασε κανείς με το 
ζόρι. Άρα στην σημερινή κοινωνία της ανεξιθρησκίας είναι παντελώς παράλογο να μιλάει κάποιος για θρησκευτικό εξαναγκασμό. Το να προσπαθεί κάποιος να με πείσει ότι έγινα Χριστιανός με το ζόρι είναι σαν να υποτιμά την νοημοσύνη μου: Δεν είναι δυνατόν εκατομμύρια Ελλήνων που επιλέγουν και επέλεξαν ανά τους αιώνες να 
είναι Χριστιανοί, να λέμε σήμερα ότι αυτοί γίνανε με το ζόρι. Δεν μπορούμε να πούμε ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν σκλάβος επειδή ήταν… Χριστιανός ούτε μπορούμε να πούμε ότι ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός δεν ήταν Έλληνας! Υπάρχει σε όλο αυτό η εξής λογική και εύκολα αποδεικτέα εξήγηση: Ο Ελληνικός λαός έχει αποδείξει μέσα στους 
αιώνες ότι αποβάλλει ότι δεν ταιριάζει σε αυτόν. Όσες φορές και αν προσπάθησε ο οποιοσδήποτε κατακτητής να μας αλλάξει εμείς παραμείναμε στις επιλογές μας ως Έθνος. Αφού λοιπόν οι Έλληνες κρατήσανε την Ορθοδοξία για Χιλιάδες χρόνια είναι ευνόητο ότι την θέλανε διότι αν δεν την θέλανε θα την είχαν αποβάλλει.


4) Οι Αρχαιολάτρες όμως αντιτείνουν πως οι Χριστιανοί κατέστρεψαν τα μνημεία της αρχαίας Θρησκείας και έτσι επέβαλαν την εξάλειψη της.

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει από όλες τις πλευρές το γενικό 
συμπέρασμα είναι πως οι περισσότεροι ειδωλολατρικοί ναοί καταστράφηκαν από φυσικές καταστροφές και μόνο σε λίγες περιπτώσεις από ανθρώπινη παρέμβαση. Μια περίπτωση ανθρώπινης παρέμβασης ήταν οι ορδές του Αλάριχου που όντως κάνανε σφαγές και καταστροφές με την διαφορά του ότι δεν ήταν Χριστιανοί αλλά 

Αιρετικοί αρειανιστές και ως εκ τούτου δεν οφείλει η Ορθοδοξία να απολογηθεί για τις πράξεις τους ιδίως από την στιγμή που οι ορδές του Αλάριχου έσφαξαν και χιλιάδες Χριστιανούς. Εδώ θα πρέπει να πούμε και δύο κουβέντες για την λογική του ζητήματος:

Υπάρχουν παγκοσμίως εκατοντάδες κατακόμβες με πρωτοχριστιανικές εκκλησίες. Υπόγειες στοές που μαρτυρούν την ανάγκη των Χριστιανών να κρυφτούν για να λατρέψουν τον Θεό. Εκκλησίες κρυμμένες κάτω από την γή ακόμα και σε σπήλαια. Στην Ρωσία ακόμα και σήμερα υπάρχουν οι κατακομβίτες οι Χριστιανοί δηλαδή που εξαναγκάστηκαν από τα καθεστώτα να λατρεύουν σε υπόγειες στοές. Ακόμα στην 

Ευρώπη υπάρχουν πληθώρα τέτοιων κατακομβών από τα πρωτοχριστιανικά χρόνια. Άρα τα γεγονότα μαρτυρούν ότι οι Χριστιανοί διώχθηκαν και υποχρεώθηκαν να καταφύγουν ακόμα και στα έγκατα της γής για να ξεφύγουν από την μανία των ειδωλολατρών και να λατρέψουν τον Χριστό. Όμως όσο και αν ψάξουμε δεν θα βρούμε το αντίθετο! Όλοι οι ειδωλολατρικοί ναοί είναι χτισμένοι στην επιφάνεια της γης. Ακόμα και αυτοί που έχουν θαφτεί όταν λειτουργούσαν ήταν στο φως και θάφτηκαν πολλούς αιώνες μετά από την στιγμή που έπεσαν σε αχρηστία. Όσο και αν ψάξουμε δεν θα 
βρούμε ειδωλολατρικούς ναούς και θυσιαστήρια σε κατακόμβες και αυτό μαρτυράει ότι ουδέποτε οι ειδωλολάτρες δεν υποχρεώθηκαν να λατρέψουν κρυφά και δεν διώχθηκαν! Διότι αν υπήρχαν ειδωλολάτρες που υποστήκανε διωγμό το λογικό επόμενο θα ήταν αυτοί να λατρεύανε κρυφά! Όμως τα ευρήματα δεν αποδεικνύουν τίποτα τέτοιο και μάλλον δείχνουν το αντίθετο: Όλοι οι ειδωλολατρικοί ναοί και τα θυσιαστήρια είναι μέχρι και σήμερα στην επιφάνεια της γης πολλά από τα οποία διασώζονται μέχρι και σήμερα γεγονός που θα ήταν αντιφατικό να συμβεί αν υπήρχε διωγμός εναντίον τους.

Επίσης θα μπορούσε να πει κάποιος ότι δεν συντηρήθηκαν σωστά ανά τους αιώνες και κατέρρευσαν από διάφορες αιτίες όμως και εδώ το επιχείρημα δεν στέκει διότι σήμερα αυτοί οι χώροι έχουν μια πολιτιστική και αρχαιολογική αξία διότι είναι ΑΡΧΑΙΟΙ όμως τότε δεν είχαν καμία τέτοια αξία γιατί ήταν… σύγχρονοι! Όταν εγώ ας πούμε έχω ένα κτήριο σήμερα που δεν το χρειάζομαι πια τι κάνω; Το γκρεμίζω και φτιάχνω κάτι άλλο στην θέση του. Είναι ποτέ δυνατόν να κρατήσω ένα κτήριο που δεν το χρειάζομαι με την σκέψη ότι μετά από… 2000 χρόνια θα έχει αρχαιολογική αξία;;;; Μα θα ήμουν 
σχιζοφρενής αν σκεφτόμουν κάτι τέτοιο! Έτσι ακριβώς συνέβηκε και με τα κτήρια αυτά: Πέσανε σε αχρηστία διότι δεν χρησιμοποιόταν πια ως χώροι θρησκευτικής λατρείας, αφού η θρησκεία είχε αλλάξει.

 Τότε δεν είχαν καμία αρχαιολογική αξία διότι ήταν κτήρια της εποχής και ως είναι λογικό αντικαταστάθηκαν από κτήρια που θεωρήθηκαν πιο χρήσιμα! Δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση ο πολίτης πριν από… 1700 χρόνια να μην γκρεμίσει ένα κτήριο που δεν χρησιμοποιούσε πια γιατί σήμερα θα είχε…αρχαιολογική αξία! 

Βλέπουμε λοιπόν ότι οι σημερινοί αρχαιολάτρες σε αυτό το σημείο εμφανίζουν μια μανία καταδίωξης που σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση με τους περήφανους αρχαίους Έλληνες και τα πιστεύω τους. Μάλλον κακομοιριά και ψυχασθένεια θυμίζει η στάση τους…

5) Ωστόσο ακούγεται συχνά ότι δεν τους επιτρέπουν να λατρεύουν ελεύθερα στους ναούς τους και πως τους εμποδίζει η εκκλησία να χρησιμοποιούν τα εναπομείναντα θυσιαστήρια τους όπως επίσης πως καταπατούνται οι αρχαιολογικοί χώροι που γιαυτούς είναι τόποι λατρείας.

Αν μιλάμε για χώρους σύγχρονους δεν νομίζω πως κανείς τους εμποδίζει να τους φτιάξουν και να τους χρησιμοποιούν κατά το δοκούν. Δεν νομίζω πως εμποδίζει κανείς τον οποιοδήποτε να χτίσει έναν χώρο στο κτήμα του και να χορεύει σε αυτόν ακόμα και τον χορό της φωτιάς αν το επιθυμεί. Όταν όμως μιλάμε για τους αρχαιολογικούς χώρους εκεί το πράμα αλλάζει. Οι αρχαιότητες είναι κοινή κληρονομιά όλου του Ελληνικού λαού. Το κληρονομικό δικαίωμα σε αυτές το έχει κάθε Έλληνας ανεξάρτητα από το αν είναι Χριστιανός, Βουδιστής, Αριστερός, Δεξιός, κουτσός, στραβός, μελαχροινός ή ξανθός ή δεν ξέρω τι άλλο. Οι χώροι αυτοί λοιπόν είναι περιουσία μου και περιουσία σου όσο είναι και ενός παγανιστή και έχουμε κληρονομικό δικαίωμα σε αυτούς όλοι οι Έλληνες πολίτες. Η αξία τους είναι αρχαιολογική και πολιτιστική.

 Αν λοιπόν ο πατέρας μου έχει ένα μανάβικο και μου το αφήσει κληρονομιά είναι λογικό ότι εγώ θα έχω το δικαίωμα να το μετατρέψω σε ότι θέλω αφού θα είναι στην κυριότητα μου.


Παρομοίως και για τους χώρους αυτούς που οι πρόγονοι μας αφήσανε κληρονομιά και ανεξάρτητα από το αν έχει αλλάξει η χρήση τους (δεν είναι πια θρησκευτικοί χώροι, αλλά αρχαιολογικοί-πολιτιστικοί) παραμένουμε συν-ιδιοκτήτες όλοι οι Έλληνες πολίτες.

 Δεν μπορεί λοιπόν μια μερίδα του πληθυσμού να καπιλευτεί την κοινή μας περιουσία με την αιτιολογία ότι πριν από… 2000(!) χρόνια χρησιμοποιόταν για θρησκευτικούς λόγους! Ακόμα και… χρησικτησία να κάνουμε σε έναν χώρο θα μας πάρει μόλις 14 
χρόνια. Άρα το θέμα δεν είναι για ποιόν σκοπό χρησιμοποιούνταν πριν από χιλιάδες χρόνια διότι εν το μεταξύ εγκαταλείφθηκαν και περάσανε ως μνημεία σε όλο τον Ελληνικό λαό και δεν έχουν καμία θρησκευτική χρήση για χιλιάδες χρόνια. Άλλωστε αυτό δεν συμβαίνει μόνο με τους ειδωλολατρικούς χώρους. Το ίδιο ισχύει και για 
πρωτοχριστιανικές εκκλησίες αλλά και για κτίσματα οποιασδήποτε θρησκείας στον κόσμο έχουν ανακαλυφθεί και θεωρούνται ως αρχαιολογικά ευρήματα.

Συνεπώς έχουμε ένα δεδομένο: Οι αρχαιολογικοί χώροι είναι ιδιοκτησία όλου του Ελληνικού λαού. Στην κοινή μας ιδιοκτησία εγώ μπορεί να βλέπω μια αξία πολιτιστική, ο άλλος μπορεί να βλέπει ένα σημείο επαφής με τους εξωγήινους και ο τρίτος να βλέπει το σημείο που ζει ο Δίας και δικαίωμα του καθενός να βλέπει ότι θέλει όμως δεν μπορεί και δεν είναι δυνατόν να επιβάλει ο καθένας στο κοινωνικό σύνολο αυτό που βλέπει και πιστεύει προσωπικά. Από αυτή την σκοπιά οι σύγχρονοι αρχαιολάτρες πρέπει να λένε και ευχαριστώ που ανεχόμαστε την καταπάτηση από μέρους τους των 
αρχαιολογικών μας χώρων και την τέλεση τελετών σε αυτούς. Ίσως δεν θα έπρεπε διότι η ανεκτικότητα μας αυτή έχει αποθρασύνει τον καταπατητή ώστε να θεωρεί τον εαυτό του ως μόνο νόμιμο κληρονόμο και αυτό είναι η απόδειξη ότι οι αυτοί οι άνθρωποι είναι αγνώμονες και δεν έχουν σε καμία περίπτωση σχέση με την κουλτούρα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων οι οποίοι ήταν περιβόητοι για το ΦΙΛΟΤΙΜΟ τους.

6) Τελικά αν οι σημερινοί αρχαιολάτρες δεν έχουν επί της ουσίας καμία σχέση με την πίστη των Αρχαίων Ελλήνων από που και γιατί εμφανίστηκαν;

Όταν η νέα τάξη θέλει να διαλύσει μια κοινωνία τι κάνει; Μια κοινωνία είναι ένα ομοιόμορφο σύνολο. Η αντίθετη έννοια του συνόλου είναι το ΕΓΩ. Όταν οι άνθρωποι κοιτάνε το εγώ τους είναι αδύνατον να λειτουργήσουν σαν σύνολο. Θα πούμε ένα μικρό παράδειγμα σε αυτό. Ας πούμε π.χ. για μια πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας η οποία είναι ένα μικρό σύνολο ανθρώπων. Η πολυκατοικία κατοικείται από 20 οικογένειες που η κάθε μία έχει από ένα αμάξι. Όμως μπροστά στην πολυκατοικία υπάρχει χώρος για να παρκάρουν μόνον 4 αμάξια. Αν λοιπόν όλοι οι ένοικοι της πολυκατοικίας θέλουνε πάση θυσία να παρκάρουν μπροστά στο σπίτι τους τι θα συμβεί; Δεν θα είναι δυνατόν. Αν όμως ο καθένας το δει εγωιστικά το θέμα και επιχειρήσει με κάθε θεμιτό η αθέμιτο μέσον να παρκάρει εκεί που επιθυμεί τι θα συμβεί; Μα είναι πασιφανές ότι αργά ή γρήγορα οι 20 οικογένειες θα έρθουν σε σύρραξη και το 
σύνολο θα διαλυθεί. Για να μην συμβεί αυτό όμως πρέπει να πρεσβεύει η λογική και κάποιοι να παραμερίσουν το ΕΓΩ τους. 

Σίγουρα θα υπάρχει και αυτός που θα κάνει τα αδύνατα δυνατά ώστε να κρατάει έναν «πριβέ» χώρο έξω από την πόρτα του αλλά πάντα θα υπάρχει και αυτός που θα δίνει «τόπο στην οργή» και θα παρκάρει στο δίπλα τετράγωνο.

Έτσι βλέπουμε ότι η κοινωνική συνοχή στηρίζεται στην υποχώρηση 
και όχι στο ΕΓΩ διότι ποτέ δεν είναι δυνατόν το δικό μου ΕΓΩ να έρχεται σε απόλυτη σύμπνοια και αρμονία με το δικό σου. Όταν λοιπόν ενώσουμε μερικά ΕΓΩ τι προκύπτει; Προκύπτει μια ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ! Δηλαδή ένα υποσύνολο ατόμων μέσα στο κοινωνικό σύνολο που διαφοροποιούνται και έρχονται σε αντίθεση με αυτό! Έτσι λοιπόν η Νέα Τάξη όταν επιθυμεί να διαλύσει ένα κοινωνικό σύνολο χρηματοδοτεί και χρησιμοποιεί μια μειονότητα και αν αυτή δεν υπάρχει τότε την… δημιουργεί. Η μειονότητα μπορεί να είναι Εθνική, ταξική, θρησκευτική κ.λ.π. και σημασία δεν έχει τι άλλο αφού η νέα τάξη τις δυναμώνει όταν αυτή την συμφέρει και τις εξαφανίζει όταν δεν εξυπηρετούν πλέον ή γίνονται ενοχλητικές γιαυτήν. Αν κοιτάξουμε λίγο την περιοχή των Βαλκανίων θα 
τρομάξουμε όταν ανακαλύψουμε πόσο συχνά χρησιμοποιούνται οι μειονότητες ή οι «μειονότητες» από την νέα τάξη για τον σκοπό αυτό: Οι ΗΠΑ διαλύσανε την Γιουγκοσλαβία ενισχύοντας και χρησιμοποιώντας την Αλβανική μειονότητα, οι Τούρκοι επιτέθηκαν στην Κύπρο και την κρατάνε ακόμα σκλαβωμένη με το πρόσχημα της Τούρκικης μειονότητας και στην Θράκη χρησιμοποιούν την μουσουλμανική μειονότητα, στην Ελλάδα έχουμε μια μειονότητα ορφανών του Στάλιν (τους περιβόητους αναρχικούς) που η νέα τάξη χρησιμοποιεί για να διαλύσει κάθε συνοχή στην Ελληνική κοινωνία και το πράγμα πάει… λέγοντας!

Για σκεφτείτε το λίγο πως πάει το πράγμα: Στην Ελλάδα εδώ και αιώνες δεν υπήρχαν μόνο Ορθόδοξοι. Υπήρχαν και π.χ. καθολικοί υπήρχαν και ουνίτες υπήρχαν και Ιαχωβάδες και πεντηκοστιανοί κ.τ.λ. ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ όλους αυτούς; ΌΧΙ. Πιστεύανε αυτό που πιστεύανε ελεύθερα και ποτέ δεν παραπονέθηκαν ότι είναι 
υπό διωγμό. Αλλά και οι Ορθόδοξοι ποτέ δεν κάναμε πόλεμο σε κάποιον από αυτούς. Η μόνη απαίτηση που είχαμε είναι να μην μας χτυπάνε τα κουδούνια μεσημεριάτικα και να μας κάνουν κήρυγμα.

Ξαφνικά και «ως από μηχανής θεός», σε αυτή την δύσκολη συγκυρία για την Ελλάδα,εμφανίζεται μια θρησκευτική μειονότητα κάποιοι υποτιθέμενοι αρχαιολάτρες η οποίοι υποστηρίζουν πως είναι υπό διωγμό και ανοίγουν πόλεμο στην Ορθοδοξία και μόνο.
Πολλοί δε φτάνουν στο σημείο να πουν ότι για να κάνουν πατριωτικό αγώνα πρέπει πρώτα να… απελευθερωθεί η Ελλάδα από την… Ορθοδοξία! 

Μια «καταπιεσμένη» θρησκευτική ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ που ζητάει δικαιώματα. 

Δέχονται όλες τις Θρησκείες εκτός της Ορθοδοξίας (δηλαδή το μεγάλο σύνολο του Ελληνικού λαού) και απαιτούν να τους δοθούν οι Αρχαιολογικοί χώροι (που η Ελλάδα είναι γεμάτη από αυτούς) διότι είναι… θρησκευτική τους κληρονομιά και φτάνουν στην ψυχασθένεια να πουν ότι οι Χριστιανοί δεν είναι Έλληνες αλλά Εβραίοι…

(ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ)

Για σκεφτείτε το και πείτε με το χέρι στην καρδιά: Τι σας θυμίζει όλο αυτό; 

http://www.elliniki-grothia.com/?p=8522

ΠΗΓΗ: http://anti-neotaksites.blogspot.com/2012/01/blog-post_6067.html#ixzz1iboQuDvP

1 σχόλιο:

  1. Αν παρατηρήσετε την Ελλάδα σε όλη της την έκταση φέρει αρχαια κτίσματα που προϋπήρχαν χιλιάδες χρόνια προ Χριστου.Σε παρά.πολλα.τετοια κτίσματα έχουν χτιστεί εκκλησίες,δες Θυσιο Αθηνων,α ακρόπολη αγίου.ανδρεα στη σιφνο,λες κ υπάρχει ταύτιση για την ονοματοδοσία των ακροπόλεων απ τους Χριστιανούς Αγίους.Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση την κατεδάφιση στο όνομα της έλλειψης χρησιμότητας των αρχαίων ναών ,αν είναι έτσι.ας.κατεδαφισουμε την ακρόπολη.τωμ Αθηνων και τα θεμιστοκλεια τύχη.Μιλοντας για τις γενιες των ελλήνων χριστιανών που δεν τιμούν οι αρχαιολατρες βρισκω λογική στο ότι επί αιώνες οι έλληνες.υπηρξαν αγράμματοι,λογω πολέμων και έβρισκαν αποκουμπι στη θρησκεια,μη εχοντας πρόσβαση στα αρχαία κείμενα που οι ρωμαίοι έκαψαν εξαφανίζονταςν την αλήθεια.Ο Χριστος μας σίγουρα υπήρξε αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει αυτές τις μυθολογικές διαστάσεις που του προσδίδουν οι πιστοί.Τιμουμε τους αρχαίους γιατί από εκεί.προεκυψε ή γλώσσα μας κ όχι απ τον εβραιοχριστιανισμο.Μιλαμε ελληνικά κ όχι αραμαϊκά.Οι δώδεκα εντολές προέρχονται απ τα 147Δελφικα παραγγέλματα που αποτελούσαν προτροπές και όχι απαγορεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή