Αναζήτηση

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Nigel Farage εναντίον όλων ! 12 9 2012 Ευρωκοινοβούλιο AGAINST ALL !




Άθεοι και Ισλάμ



Οι άθεοι* στις δυτικές χώρες, δείχνουν πολύ «άνετοι» και θαρραλέοι όταν προσβάλλουν οτιδήποτε έχει να κάνει με τον Χριστιανισμό. Δεν υπάρχει λόγος να φοβούνται. Ωστόσο, το ερώτημα είναι: Θα πρόσβαλλαν ποτέ τον Αλλάχ, τον Μωάμεθ, το Κοράνι αν ζούσαν σε μια μουσουλμανική χώρα. Να πούμε…στη Σαουδική Αραβία;
Είναι εκπληκτικό το πώς άθεοι στη Βόρεια Αμερική ή τη Νότια Αμερική ή την Ιταλία ή την Ελλάδα περνούν τη ζωή τους κοροϊδεύοντας, εμπαίζοντας, γελοιοποιώντας, ακόμα και υβρίζοντας με τις πιο χυδαίες φράσεις, τη θρησκεία που ακολουθείται από την συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων των χωρών αυτών. Η αλήθεια είναι ότι σε χώρες που οι χριστιανοί είναι η πλειοψηφία, όπως οι ΗΠΑ, η Αργεντινή, η Ιταλία κλπ, για κάποιο λόγο οι άθεοι αφήνονται να σπάνε πλάκα με το Χριστιανισμό... Πολλοί βέβαια, άθεοι θεωρούν τους εαυτούς τους κάτι σαν "ήρωες", αφού χτυπάνε το "κατεστημένο". Τι θα γινόταν άραγε, αν ένας άθεος ζούσε στη Σαουδική Αραβία ή το Ιράκ; Θα πέρναγε τη ζωή του κοροϊδεύοντας το Ισλάμ;

Παρακάτω ένα χαρακτηριστικό μήνυμα που στάλθηκε σε ένα blogάθεων:
  
"Αγαπητοί άθεοι, εμείς οι πρώην μουσουλμάνοι περιμένουμε εσάς παιδιά, να ξεπεράσετε τον Χριστιανισμό και να αρχίσετε τον πόλεμο κατά του Ισλάμ, έτσι για αλλαγή. Ναι, σίγουρα είναι πραγματικά διασκεδαστικό να χλευάζεις την Αγία Γραφή, τους ιερείς, τον Πάπα, κλπ, αλλά πραγματικά δεν νομίζετε ρε παιδιά, ότι ήρθε η ώρα να δώσετε, έστω, λίγη προσοχή στο Ισλάμ;

Εμείς οι πρώην μουσουλμάνοι είμαστε μια πολύ μικρή μειοψηφία, και δεν υπάρχει πραγματικά τίποτα που μπορούμε να κάνουμε πραγματικά για να αλλάξουμε κάτι. Δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε οργανώσεις ή να δώσουμε φωνή στις σκέψεις μας, στις περισσότερες μουσουλμανικές χώρες. Δεν έχουμε σχεδόν κανένα δικαίωμα εκτός από το δικαίωμα να πάμε φυλακή ή να κρεμαστούμε ή να αποκεφαλιστούμε με την κατηγορία της «βλασφημίας».

Αλλά η φωνή των εκατομμυρίων αθεϊστών όπως η δική σας θα μας βοηθούσε σημαντικά. Θα έκανε τον κόσμο να προσέξει όλα τα δεινά μας, και όλα τα φρικτά πράγματα για τα οποία το Ισλάμ είναι υπεύθυνο και πώς μας έχει καταπιέσει και πως έχει καταστρέψει πολλά από τη ζωή μας. Θα μας βοηθούσε τουλάχιστον να αλλάξουμε κάποιους νόμους που θα ωφελούσαν εμάς, τους πρώην μουσουλμάνους.
Άκουσα ότι η Ayaan Hirsi Ali (πρώην μουσουλμάνα, η οποία απειλείται με "αιώνια κόλαση" σύμφωνα με την φωτογραφία στην αρχή) έχει αντικαταστήσει τον Hitchens ως ένας από τους τέσσερις καβαλάρηδες του Νέου Αθεϊσμού. Μήπως αυτό είναι ένα σύνθημα ότι πρέπει να επικεντρωθούμε περισσότερο κατά της 'Θρησκείας της ειρήνης';"

Αθεία στις ισλαμικές χώρες (πηγή)

Στις ισλαμικές χώρες, οι άθεοι, ή εκείνοι που κατηγορούνται ότι πρεσβεύουν αθεϊστικές πεποιθήσεις, είναι εκτεθειμένοι σε διακρίσεις και διώξεις. Σύμφωνα με τη λαϊκή ερμηνείες του Ισλάμ, ένας μουσουλμάνος δεν είναι ελεύθερος να αλλάξει θρησκεία ή να γίνει άθεος. Το να αρνηθεί το Ισλάμ σημαίνει ότι έχει γίνει ένας «αποστάτης», μια αμαρτία που παραδοσιακά τιμωρείται μεθάνατο στους άνδρες και με ισόβια κάθειρξη στις γυναίκες. 
Η θανατική ποινή για αποστασία είναι εμφανής σε μια σειρά από ισλαμικά κράτη όπως το Ιράν, η Αίγυπτος, το Πακιστάν, η Σομαλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, η Υεμένη, και η Σαουδική Αραβία, αν και δεν υπάρχουν πρόσφατες αναφορές για εκτελέσεις στη Σαουδική Αραβία.
Δεδομένου ότι ο αποστάτης μπορεί να θεωρηθεί ένας μουσουλμάνος του οποίου πεποιθήσεις περιέχουν αμφιβολίες σχετικά με το Θείο και το Κοράνι, οι ισχυρισμοί περί αθεϊσμού και αποστασίας έχουν γίνει κατά μουσουλμάνων λόγιων και πολιτικών αντιπάλων σε όλη την ιστορία.
Στο Ιράν, οι άθεοι δεν έχουν αναγνωρίζονται από το κράτος και θα πρέπει να δηλώσουν ότι είναι ή μουσουλμάνοι, ή χριστιανοί, ή Εβραίοι ή οπαδοί του Ζωροαστρισμού, προκειμένου να διεκδικήσουν κάποια νομικά δικαιώματα, όπως της άδειας για την είσοδο στο πανεπιστήμιο, ή να γίνουν δικηγόροι. 
Ομοίως, η Ιορδανία απαιτεί από τους άθεους να συνδεθούν με μια αναγνωρισμένη θρησκεία για λόγους ταυτοποίησης, και οι άθεοι στην Ινδονησία υφίστανται επίσημες διακρίσεις στο πλαίσιο της καταγραφής των γεννήσεων και των γάμων, καθώς και της έκδοσης  δελτίου ταυτότητας. 
Στην Αίγυπτο, οι διανοούμενοι για τους οποίους υπάρχουν υποψίες ότι πρεσβεύουν αθεϊστικές απόψεις, διώκονται από τις δικαστικές και τις θρησκευτικές αρχές. Ο μυθιστοριογράφος Alaa Hamad είχε καταδικαστεί για τη δημοσίευση ενός βιβλίου που περιείχε αθεϊστικές ιδέες και για «αποστασία» που  θεωρούνται απειλή για την εθνική ενότητα και την κοινωνική ειρήνη.
Στην Αλγερία η μελέτη του Ισλάμ είναι υποχρεωτική σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία για κάθε παιδί, ανεξάρτητα από τη θρησκεία του. Οι άθεοι ή οι αγνωστικιστές άνδρες απαγορεύεται να παντρεύονται μουσουλμάνες γυναίκες, σύμφωνα με το Οικογενειακό Δίκαιο Αλγερίας. Ο γάμος νομικά ακυρώνεται από την αποστασία του συζύγου. Οι άθεοι και οι αγνωστικιστές δεν μπορούν να κληρονομήσουν.
Άθεος ακτιβιστής συνελήφθη για «βλασφημία» στην Αίγυπτο



Την περασμένη Δευτέρα, ο Alber Saber δημοσίευσε το περίφημο βίντεο "η αθωότητα των μουσουλμάνων" σε σελίδα Αιγυπτίων άθεων στο Facebook, την οποία διαχειρίζεται ...

Την Τετάρτη, ένας "μουσουλμάνος φίλος και γείτονας" έκανε τη σύνδεση ότι ο Saber ήταν ο διαχειριστής της σελίδας των άθεων ... και ότι είχε επικρίνει το Ισλάμ.

Την άλλη μέρα, αυτή ήταν η σκηνή έξω από το σπίτι του:


Όταν ο Saber έφτασε στο αστυνομικό τμήμα, κατηγορήθηκε βάσει ενός νόμου που σπανίως χρησιμοποιείται και που απαγορεύει την προσβολή της θρησκείας, σύμφωνα με τον δικηγόρο του, AhmedEzzat, ο οποίος πέρασε την Παρασκευή μαζί με τον Saber στο τοπικό αστυνομικό τμήμα. Ο Ezzat λέει ότι οι κατηγορίες περιλαμβάνουν ότι μοίρασε τη σύνδεση στο Facebook και, μήνες νωρίτερα, ότι έφτιαξε και ανέβασε ένα δικό του βίντεο με τίτλο «Ποιος είναι ο εκπρόσωπος του Αλλάχ;»  

Ο Saber, που είναι ένας «ειλικρινής άθεος», σύμφωνα με δικηγόρο και τους φίλους του, όχι μόνο συνελήφθη, αλλά ρίχτηκε σε ένα κελί γεμάτο φυλακισμένους και με έναν αξιωματικό ο οποίος ανακοίνωσε στους συγκρατούμενούς του ότι ο Saber είχε προσβάλει τον Μωάμεθ! Ως εκ τούτου οι συγκρατούμενοί του δεν τον αντιμετώπισαν  με «ανοιχτό μυαλό» πολιτισμένο πνεύμα…

Ο Saber λέγεται ότι είναι σε απεργία πείνας τώρα.


ΚΟ: Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, παρατηρείται ένα φαινόμενο που δεν υπήρχε. Υβριστικά αντιχριστιανικά συνθήματα και καταστροφές σε ιερούς ναούς, παρεκκλήσια και προσκυνητάρια, με την υπογραφή του γνωστού Α σε κύκλο. Κάποιοι αυτοπροσδιοριζόμενοι «αναρχικοί» και προφανώς άθεοι, βρήκαν φαίνεται, έναν καινούργιο «εχθρό». «Ούτε Θεοί, ούτε αφέντες» (ή «ούτε Θεός, ούτε αφέντης» σε παραλλαγή) είναι το γνωστό σύνθημα (και πιο "ευγενικό" από άλλα). Είναι όμως εναντίον όλων των «θεών» οι αναρχικοί; Στους συνοδοιπόρους τους μουσουλμάνους μετανάστες - με τους οποίους υποτίθεται συνεργάζονται «για κοινούς ταξικούς αγώνες» και άλλα φούμαρα - το είπαν; Θα δούμε άραγε από τους εχθρούς των «θεών» υβριστικά συνθήματα σε κανένα τζαμί;
Όπως γράφτηκε μετά τον πρόσφατο ξυλοδαρμό «αντιεξουσιαστή» από μουσουλμάνο μετανάστη σε κοινή "αντιφασιστική" πορεία, «η συνεργασία αναρχικών και μουσουλμάνων  λαθρομεταναστών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο περίεργα κοινωνικά φαινόμενα, αφού άθεοι όπως δηλώνουν οι αναρχικοί, συνεργάζονται στενά με φανατικά θρησκευόμενους ανθρώπους οι οποίοι πραγματικά απεχθάνονται αυτούς που δεν έχουν πίστη σε κάποια θρησκεία. Με απλά λόγια μεγαλύτερο σεβασμό δείχνει ένας μουσουλμάνος σε κάποιο Χριστιανό παρά σε ένα άθεο».


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

It’s OK, όταν βρίζουν τον Χριστό οι Εβραίοι…




«Ωραία! Ελπίζω ότι οι Εβραίοι πράγματι σκότωσαν τον Χριστό και θα το έκανα ξανά. Θα το fcking έκανα ξανά σε ένα δευτερόλεπτο!», είπε η Εβραία κωμικός Sarah Silverman, στο «Jesus is Magic» το 2006.

Δείτε το βίντεο:

ΟΙ 150 ΨΑΛΜΟΙ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΚΑΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ. ΨΑΛΤΗΡΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.




ΟΙ  ΡΝ΄ (150) ΨΑΛ­ΜΟΙ  ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΣΕ ΧΡΗ­ΣΗ ΓΙ­Α ΤΙΣ­ ΔΙΑ­ΦΟ­ΡΕΣ ΠΕΡΙ­ΣΤΑ­ΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΒΙ­ΟΥ


(Ὅπως τοὺς χρησιμοποιοῦσε ὁ ἅγιος Ἄρσένιος ὁ Καππαδόκης ).

1ος. Ὅ­ταν φυ­τε­ύουν δέν­δρα ἤ ἀμ­πέ­λι, γι­ὰ νὰ καρ­πο­φο­ρή­σουν.
2ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ φώ­τι­ση ὁ Θεoς σ᾿ αὐ­τοὺς ποὺ πη­γαί­νουν σὲ συ­νέ­δρι­α.
3ος. Γι­ὰ νὰ φύ­γῃ ἡ κα­κί­α ἀ­πὸ τοὺς ἀν­θρώ­πους, γι­ὰ νὰ μὴ βα­σα­νί­ζουν ἄ­δι­κα τοὺς συ­ναν­θρώ­πους τους.
4ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς εὐ­αί­σθη­τους ἀν­θρώ­πους, ποὺ ἀρ­ρώ­στη­σαν ἀ­πὸ με­λαγ­χο­λί­α ἀ­πὸ τὴν συμ­πε­ρι­φο­ρὰ τῶν σκλη­ρό­καρ­δων ἀν­θρώ­πων.
5ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὰ πλη­γω­μέ­να, κτυ­πη­μέ­να μάτια ἀ­πὸ κα­κὸ ἄν­θρω­πο.
1
 
6ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­λευ­θε­ρώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸν μα­γευ­μέ­νο ἄν­θρω­πο.
7ος. Γι᾿ αὐ­τοὺς ποὺ ἔ­πα­θαν ἀ­πὸ φο­βί­α ἀ­πὸ τὶς φο­βέ­ρες καὶ τὶς ἀ­πει­λὲς τῶν κα­κῶν ἀν­θρώ­πων.
8ος. Γι᾿ αὐ­τοὺς ποὺ ἔ­πα­θαν κα­κὸ ἀ­πὸ δαί­μο­νες ἤ ἀ­πὸ πο­νη­ροὺς ἀν­θρώ­πους.
9ος. Γι­ὰ νὰ παύσουν νὰ σὲ φο­βε­ρί­ζουν οἱ δαί­μο­νες στὸν ὕ­πνο ἤ μὲ φαν­τα­σί­ες τὴν ἡ­μέ­ρα.
10ος. Γι­ὰ σκλη­ρό­καρ­δα ἀν­δρό­γυ­να ποὺ μα­λώ­νουν καὶ χω­ρί­ζουν (Ὅ­ταν βα­σα­νί­ζῃ ἄ­δι­κα ὁ σκλη­ρὸς ἤ ἡ σκλη­ρὴ τὸν εὐ­αί­σθη­το).
11ος. Γι­ὰ τρε­λοὺς ποὺ ἔ­χουν καὶ κα­κό­τη­τα καὶ κά­νουν κα­κὸ στοὺς ἀν­θρώ­πους.
12ος. Γι᾿ αὐ­τοὺς ποὺ πά­σχουν ἀ­πὸ συ­κώ­τι.
13ος. Γι­ὰ φο­βε­ρὸ δαι­μό­νι­ο, συ­νέ­χει­α 3Χ3 ἡ­μέ­ρες.
14ος. Γι­ὰ νὰ ἀλ­λά­ξουν γνώ­μη οἱ λη­στὲς καὶ νὰ ἐ­πι­στρέ­ψουν ἄ­πρα­κτοι καὶ με­τα­νο­η­μέ­νοι.
15ος. Γι­ὰ νὰ βρε­θῇ τὸ κλει­δὶ, ὅ­ταν χα­θῇ.
16ος. Γι­ὰ με­γά­λη συ­κο­φαν­τί­α, 3 φο­ρὲς τὴν ἡ­μέ­ρα ἐ­πὶ 3 ἡ­μέ­ρες.
17ος. Ὅ­ταν γί­νε­ται σει­σμὸς ἤ θε­ο­μη­νί­α, κα­τα­κλυ­σμός καὶ κε­ραυ­νοί.

 
18ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­λευ­θε­ρω­θοῦν οἱ μη­τέ­ρες στὴν γέν­να τους.
19ος. Γι᾿ ἀν­δρό­γυ­να ποὺ δὲν γεν­νοῦν λό­γῳ ἀ­να­πη­ρί­ας , γι­ὰ νὰ τοὺς θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ός, γι­ὰ νὰ μὴ χω­ρί­σουν.
20ος. Γι­ὰ νὰ μα­λα­κώ­σῃ ὁ Θε­ός τὶς καρ­δι­ὲς τῶν πλου­σί­ων νὰ κά­νουν ἐ­λε­η­μο­σύ­νες στοὺς φτω­χούς.
21ος. Γι­ὰ νὰ ἐμ­πο­δί­σῃ ὁ Θε­ὸς τὴν πυρ­καϊ­ά, γι­ὰ νὰ μὴ γί­νῃ κα­κό,
22ος. Γι­ὰ νὰ ἡ­με­ρεύσῃ ὁ Θε­ὸς τὰ ἄ­τα­κτα καὶ ἀ­νυ­πά­κου­α παι­δι­ά, ποὺ θλί­βουν τοὺς γο­νεῖς τους.
23ος. Γι­ὰ νὰ ἀ­νοί­ξῃ ἡ πόρ­τα ὅ­ταν χα­θῇ τὸ κλει­δί.
24ος. Σὲ ἀν­θρώ­πους ποὺ φθο­νεῖ πο­λὺ ὁ πει­ρα­σμὸς καὶ τοὺς φέρ­νει συ­νέ­χει­α ἀ­να­πο­δι­ὲς στὴ ζ­ωή τους, γι­ὰ νὰ γογ­γύ­σουν.
25ος. Ὅ­ταν ζη­τᾷ κα­νεὶς κά­τι κα­λὸ ἀ­πὸ τὸν Θε­ό, γι­ὰ νὰ τοῦ τὸ δώ­σῃ χω­ρὶς νὰ τὸν βλά­ψῃ .
26ος. Γι­ὰ νὰ προ­στα­τεύσῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς χω­ρι­κούς ἀ­πὸ τὰ ἐ­χθρι­κὰ στρα­τεύ­μα­τα, γι­ὰ νὰ μὴν κά­νουν κα­κὸ στοὺς ἀν­θρώ­πους καὶ λε­η­λα­σί­ες στὶς ἀ­γροι­κί­ες.
27ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς νευ­ρα­σθε­νεῖς καὶ τοὺς νευ­ρό­πο­νους.

 
28ος. Γι᾿ αὐ­τοὺς ποὺ τοὺς πει­ρά­ζει ἡ θά­λασ­σα καὶ φο­βοῦν­ται στὴν πολ­λὴ φουρ­τού­να.
29ος. Γι᾿ αὐ­τοὺς ποὺ κιν­δυ­νεύ­ουν μα­κρι­ά, μέ­σα σὲ βάρ­βα­ρους καὶ ἄ­πι­στους λα­ούς, γι­ὰ νὰ τοὺς φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς καὶ νὰ φω­τί­σῃ κι ἐ­κεί­νους νὰ ἡ­με­ρεύσουν, καὶ νὰ γνω­ρί­σουν τὸ Θε­ό.
30ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς ἀ­φθο­νί­α σπαρ­τῶν καὶ καρ­πῶν στὰ δέν­δρα, ὅ­ταν ὁ και­ρὸς δὲν εἶ­ναι εὐ­νοϊ­κός.
31ος. Γι­ὰ νὰ βροῦν οἱ ὁ­δοι­πό­ροι τὸν δρό­μο, ὅ­ταν χα­θοῦν καὶ τα­λαι­πω­ροῦν­ται.
32ος. Γι­ὰ νὰ φα­νε­ρώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὴν ἀ­λή­θει­α στοὺς ἀ­δι­κο­φυ­λα­κι­σμέ­νους, γι­ὰ νὰ ἐ­λευ­θε­ρω­θοῦν.
33ος. Σὲ ψυ­χορ­ρα­γοῦν­τες, ὅ­ταν βα­σα­νί­ζων­ται ἀ­πὸ τοὺς δαί­μο­νες τὴν ὥ­ρα τοῦ θα­νά­του, ἤ σὲ ἐ­χθρι­κὰ στρα­τεύ­μα­τα, ὅ­ταν ἀ­πει­λοῦν καὶ πα­ρα­βι­ά­ζουν τὰ σύ­νο­ρα, γι­ὰ νὰ κά­νουν κα­κό.
34ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­λευ­θε­ρώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς κα­λο­κά­γα­θους ἀν­θρώ­πους ἀ­πὸ τὶς πα­γί­δες τῶν πο­νη­ρῶν ἀν­θρώ­πων, ποὺ ἐ­κμε­τα­λλεύ­ον­ται τοὺς ἀν­θρώ­πους τοῦ Θε­οῦ.
35ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­ξα­λει­φθῇ τε­λεί­ως ἡ ἔ­χθρα με­τὰ ἀ­πὸ τὰ μα­λώ­μα­τα ἤ πα­ρε­ξη­γή­σεις.
36ος. Γι­ὰ βα­ρει­ὰ πλη­γω­μέ­νους ἀν­θρώ­πους ἀ­πὸ κα­κο­ποι­οὺς ἐγ­κλη­μα­τί­ες.

 
37ος. Ὅ­ταν πο­νᾶ­νε οἱ σι­α­γό­νες ἀ­πὸ σά­πι­α δόν­τι­α .
38ος. Γι­ὰ νὰ βροῦν ἐρ­γα­σί­α οἱ ἐγ­κα­τα­λε­λειμ­μέ­νοι καὶ δυ­στυ­χι­σμέ­νοι ἄν­θρω­ποι, γι­ὰ νὰ μὴ θλί­βων­ται.
39ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­πα­νέλ­θῃ ἀ­γά­πη με­τα­ξὺ ἀ­φεν­τι­κοῦ καὶ ὑπαλ­λή­λων, ὅ­ταν δη­μι­ουρ­γοῦν­ται προ­στρι­βές.
40ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­λευ­θε­ρω­θοῦν οἱ μη­τέ­ρες στὴν γέν­να, ἀ­πὸ πρό­ω­ρο το­κε­τό.
41ος. Σὲ νέ­ους ποὺ ἀρ­ρω­σταί­νουν ἀ­πὸ ἔ­ρω­τα, ὅ­ταν τραυ­μα­τί­ζε­ται τὸ ἕ­να πρόσωπο καὶ θλί­βε­ται.
42ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­λευ­θε­ρω­θοῦν οἱ αἰ­χ­μά­λω­τοι ἀ­πὸ τὶς φυ­λα­κὲς τοῦ ἐ­χθρι­κοῦ ἔ­θνους.
43ος. Γι­ὰ νὰ φα­νε­ρώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὴν ἀ­λή­θει­α στὰ πα­ρε­ξη­γη­μέ­να ἀν­δρό­γυ­να , γι­ὰ νὰ συμ­φι­λι­ω­θοῦν.
44ος. Γι­ὰ ἀν­θρώ­πους ποὺ πά­σχουν ἀ­πὸ τὴν καρ­δι­ὰ ἤ τὰ νε­φρά.
45ος. Γι­ὰ τοὺς νέ­ους ποὺ ἐμ­πο­δί­ζει ὁ ἐ­χθρός, ἀ­πὸ φθό­νο, νὰ δη­μιουρ­γήσουν οἰ­κο­γέ­νει­α.
46ος. Γι­ὰ νὰ εἰ­ρη­νεύ­σῃ ὁ ὑ­πη­ρέ­της ἤ ὁ δοῦ­λος, ὅ­ταν φύ­γῃ πλη­γω­μέ­νος ἀ­πὸ τὸ ἀ­φεν­τι­κό του καὶ νὰ βρῇ δου­λει­ά.

 
47ος. Ὅ­ταν γί­νων­ται με­γά­λες κα­τα­στρο­φὲς καὶ λη­στεῖ­ες ἀ­πὸ βαρ­βα­ρι­κὲς συμ­μο­ρί­ες πει­ρα­τῶν ( Νὰ δι­α­βά­ζε­ται συ­νέ­χει­α ἐ­πὶ 40 ἡ­μέ­ρες).
48ος. Γι᾿ αὐ­τοὺς ποὺ κά­νουν ἐ­πι­κί­νδυ­νη δου­λει­ά.
49ος. Γι­ὰ νὰ με­τα­νο­ή­σουν καὶ νὰ ἐ­πι­στρέ­ψουν στὸν Θε­ὸ οἱ ἀ­πο­μα­κρυ­σμέ­νοι ἄν­θρω­ποι, γι­ὰ νὰ σω­θοῦν.
50ος. Ὅ­ταν ἐξ ἁ­μαρ­τι­ῶν μας ἔλ­θῃ παι­δα­γω­γι­κὴ ὀρ­γὴ τοῦ Θε­οῦ (ἐ­πι­δη­μί­α ἀρ­ρώ­στει­ας καὶ θα­να­τι­κὸ στοὺς ἀν­θρώ­πους ἤ στὰ ζῶ­α).
51ος. Γι­ὰ νὰ με­τα­νο­ή­σουν οἱ σκλη­ρό­καρ­δοι ἄρ­χον­τες καὶ νὰ γί­νουν εὐ­σπλα­χνι­κοί, γι­ὰ νὰ μὴ βα­σα­νί­ζουν τὸν λα­ό.
52ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γή­σῃ ὁ Θε­ὸς τὰ δί­κτυ­α, νὰ γε­μί­ζουν ψά­ρι­α.
53ος. Γι­ὰ νὰ φω­τί­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς πλου­σί­ους, ποὺ ἔ­χουν ἀ­γο­ρα­σμέ­νους δού­λους, νὰ τοὺς ἐ­λευ­θε­ρώ­σουν.
54ος. Γι­ὰ νὰ ἀ­πο­κα­τα­στα­θῇ ἡ ὑ­πό­λη­ψη τῆς δυ­σφη­μι­σμέ­νης οἰ­κο­γέ­νει­ας ποὺ εἶ­χε συ­κο­φαν­τη­θῆ.
55ος. Σὲ εὐ­αι­σθή­τους, ποὺ ἔ­χουν πλη­γω­θῆ ψυ­χι­κὰ ἀ­πὸ τοὺς συ­ναν­θρώ­πους τους.
56ος. Γι᾿ἀν­θρώ­πους ποὺ ὑ­πο­φέ­ρουν ἀ­πὸ πο­νο­κέ­φα­λο, ἀ­πὸ πολ­λὴ στε­νο­χώ­ρι­α.

 
57ος. Γι­ὰ ἔλ­θουν εὐ­νοϊ­κὰ τὰ πρά­γμα­τα σ᾿ ἐ­κεί­νους ποὺ ἐ­νε­ρ­γοῦν γι­ὰ τὸ κα­λό, νὰ ἐμ­πο­δί­σῃ ὁ Θε­ὸς κά­θε πο­νη­ρὴ ἐ­νέρ­γει­α δαι­μό­νων ἤ φθο­νε­ρῶν ἀν­θρώ­πων.
58ος. Γι­ὰ τοὺς βου­βούς, νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς λα­λι­ά.
59ος. Γι­ὰ νὰ φα­νε­ρώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὴν ἀ­λή­θει­α, ὅ­ταν συ­κο­φαν­τεῖ­ται σύ­νο­λο ἀν­θρώ­πων.
60ος. Γι᾿ αὐ­τοὺς ποὺ δυ­σκο­λεύ­ον­ται στὴν ἐρ­γα­σί­α, εἴ­τε ἀ­πὸ τεμ­πε­λι­ά, εἴ­τε ἀ­πὸ δει­λί­α.
61ος. Γι­ὰ νὰ ἀ­παλ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς ἀ­πὸ δο­κι­μα­σί­ες τὸν ὀ­λι­γό­ψυ­χο ἄν­θρω­πο, ποὺ δὲν ἔ­χει ὑ­πο­μο­νὴ καὶ γογ­γύ­ζει.
62ος. Γι­ὰ νὰ καρ­πί­σουν τὰ χω­ρά­φι­α καὶ τὰ δέν­δρα, ὅ­ταν στε­ροῦν­ται ἀ­πὸ νε­ρό.
63ος. Ὅ­ταν δαγ­κω­θῇ ἄν­θρω­πος ἀ­πὸ λῦ­κο ἤ σκῦ­λο λυσ­σα­σμέ­νο (δύναται νὰ τοῦ δοθῇ καὶ δι­α­βα­σμέ­νο νε­ρό, γι­ὰ νὰ πιεῖ).
64ος. Γι­ὰ νὰ ἔ­χουν οἱ ἔμ­πο­ροι εὐ­λο­γί­α, γι­ὰ νὰ μὴν φλυ­α­ροῦν καὶ ἀ­δι­κοῦν τοὺς ἁ­πλοὺς ἀν­θρώ­πους.
65ος. Γι­ὰ νὰ μὴν φέ­ρῃ ἀ­να­πο­δι­ὲς ὁ πο­νη­ρὸς στὰ σπί­τι­α καὶ θλί­βει τὶς οἰ­κο­γέ­νει­ες .
66ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γη­θοῦν τὰ που­λε­ρι­κά (ὀρ­νι­θο­τρο­φεῖ­α).
67ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­λευ­θε­ρω­θοῦν οἱ μη­τέ­ρες, ποὺ δυ­σκο­λεύ­ον­ται νὰ ἀ­πο­βά­λουν , ὅ­ταν πα­θαί­νουν κα­κό.

 
68ος. Ὅ­ταν γί­νων­ται θε­ο­μη­νί­ες καὶ πλη­μμυ­ρί­ζουν τὰ πο­τά­μι­α καὶ πα­ρα­σύ­ρουν σπί­τι­α καὶ ἀν­θρώ­πους.
69ος. Σὲ εὐ­αί­σθη­τους ἀν­θρώ­πους ποὺ θλί­βον­ται γι­ὰ τὸ πα­ρα­μι­κρὸ καὶ ἔρ­χον­ται σὲ ἀ­πό­γνω­ση, νὰ τοὺς ἐ­νι­σχύ­ῃ ὁ Θε­ός.
70ος. Γι­ὰ τοὺς ἐγ­κα­τα­λε­λειμ­μέ­νους ἀν­θρώ­πους, ποὺ γί­νον­ται βα­ρε­τοὶ ἀ­πὸ φθό­νο τοῦ δι­α­βό­λου καὶ ἔρ­χον­ται σὲ ἀ­πό­γνω­ση, γι­ὰ νὰ βροῦν ἔ­λε­ος ἀ­πὸ τὸν Θε­ὸ καὶ πε­ρί­θαλ­ψῃ.
71ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γή­σῃ ὁ Θε­ὸς τὰ ἀ­γα­θὰ τῆς νέ­ας ἐ­σο­δι­ᾶς, ποὺ με­τέ­φε­ραν στὰ σπί­τι­α τους οἱ γε­ωρ­γοί.
72ος. Γι­ὰ νὰ με­τανο­ή­σουν οἱ κα­κο­ποι­οὶ ἄν­θρω­ποι.
73ος. Γι­ὰ νὰ προ­φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς χω­ρι­κοὺς ποὺ ἐρ­γά­ζον­ται στὰ χω­ρά­φι­α τους, ὅ­ταν οἱ ἐ­χθροὶ ἔ­χουν πε­ρι­κυ­κλω­μέ­νο τὸ χω­ρι­ό.
74ος. Γι­ὰ νὰ ἡ­με­ρεύσῃ τὸ βάρ­βα­ρο ἀ­φεν­τι­κό, νὰ μὴν βα­σα­νί­ζῃ τοὺς συ­ναν­θρώ­πους του, τοὺς ὑ­παλ­λή­λους.
75ος. Σὲ μη­τέ­ρα ποὺ φο­βᾶ­ται στὴ γέν­να της, γι­ὰ νὰ τὴν ἐν­θαρ­ρύ­νῃ καὶ νὰ τὴν προ­στα­τεύσῃ ὁ Θε­ός.

 
76ος. Ὅ­ταν δὲν ὑ­πάρ­χῃ κα­τα­νόη­ση με­τα­ξὺ γο­νέ­ων καὶ παι­δι­ῶν, νὰ τοὺς φω­τί­σῃ ὁ Θε­ός, γι­ὰ νὰ ἀ­κοῦ­νε τὰ παι­δι­ά τοὺς γο­νεῖς καὶ οἱ γο­νεῖς νὰ δεί­χνουν ἀ­γά­πη.
77ος. Γι­ὰ νὰ φω­τί­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς δα­νει­στές, νὰ μὴν πι­έ­ζουν τοὺς συ­ναν­θρώ­πους τους γι­ὰ τὸ χρέ­ος τους, καὶ νὰ εἶ­ναι εὐ­σπλα­χνι­κοί.
78ος. Γι­ὰ νὰ προ­φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τὰ χω­ρι­ὰ ἀ­πὸ λη­στεῖ­ες καὶ κα­τα­στρο­φὲς τῶν ἐ­χθρι­κῶν στρα­τευ­μά­των.
79ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸν ἄν­θρω­πο, ὅ­ταν πρή­ζε­ται τὸ πρό­σω­πό τους καὶ πο­νά­ει ὅ­λο τὸ κε­φά­λι του.
80ος. Γι­ὰ νὰ οἰ­κο­νο­μή­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς πτω­χού­ς, ποὺ στε­ροῦν­ται καὶ στε­νο­χω­ροῦν­ται ἀ­πὸ τὴν ἀ­νέ­χει­α καὶ θλί­βον­ται.
81ος. Γι­ὰ νὰ ἀ­γο­ρά­σουν οἱ ἄν­θρω­ποι τὰ προϊ­όν­τα τῶν γε­ωρ­γῶν, γι­ὰ νὰ μὴν στε­νο­χω­ρι­οῦν­ται καὶ θλί­βον­ται οἱ χω­ρι­κοί.
82ος. Γι­ὰ νὰ ἐμ­πο­δὶ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς κα­κοὺς ἀν­θρώ­πους, ποὺ θέ­λουν νὰ κά­νουν δο­λο­φο­νί­ες.
83ος. Γι­ὰ νὰ δι­α­τη­ρη­θοῦν ἀ­πὸ τὸν Θε­ὸ ὅ­λα τὰ ὑ­πάρ­χον­τα τοῦ σπι­τι­οῦ κα­λά, τὰ ζῶ­α καὶ τὰ προϊ­όν­τα τῶν πα­ρα­γω­γῶν.
84ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους ποὺ ἔ­χουν πλη­γω­θῇ ἀ­πὸ τοὺς λη­στὲς καὶ ἔ­πα­θαν καὶ ἀ­πὸ φο­βί­α.

 
85ος. Γι­ὰ νὰ σώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸν κό­σμο, ὅ­ταν πέ­φτη χο­λέ­ρα στοὺς ἀν­θρώ­πους καὶ πε­θαί­νουν.
86ος. Γι­ὰ νὰ πα­ρα­τεί­νῃ ὁ Θε­ὸς στὴ ζω­ὴ τοὺς οἰ­κο­γε­νει­άρ­χες, ποὺ ἔ­χουν ἀ­κό­μη ὑ­πο­χρε­ώ­σεις οἰ­κο­γε­νει­α­κές.
87ος. Γι­ὰ νὰ προ­στα­τεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς ὅ­λους τοὺς ἀ­προ­στά­τευ­τους ἀν­θρώ­πους, ποὺ τα­λαι­πω­ροῦν­ται­ ἀ­πὸ σκλη­ροὺς συ­ναν­θρώ­πους.
88ος. Γι­ὰ νὰ δυ­να­μώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς φι­λά­σθε­νους καὶ ἀ­δύ­να­μους ἀν­θρώ­πους, γι­ὰ νὰ μπο­ροῦν νὰ ἐρ­γά­ζων­ται χω­ρὶς νὰ κου­ρά­ζων­ται καὶ νὰ θλί­βων­ται.
89ος. Γι­ὰ νὰ βρέ­ξῃ ὁ Θε­ός, ὅ­ταν ὑ­πάρ­χῃ ἀ­νομ­βρί­α ἤ ὅ­ταν στε­ρέ­ψουν τὰ πη­γά­δι­α, γι­ὰ νὰ βγά­λουν νε­ρό.
90ος. Γι­ὰ νὰ ἐ­ξα­φα­νι­σθῇ ὁ δι­ά­βο­λος, ὅ­ταν πα­ρου­σι­ά­ζε­ται σὲ ἄν­θρω­πο καὶ τὸν τρο­μά­ζει.
91ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς σύ­νε­ση στοὺς ἀν­θρώ­πους, γι­ὰ νὰ προ­κό­πτουν πνε­υ­μα­τι­κά.
92ος. Γι­ὰ νὰ προ­φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τὸ πλοῖ­ο, ὅ­ταν κιν­δυ­νεύ­ῃ ἀ­πὸ με­γά­λη φουρ­τού­να στὴ θά­λασ­σα (Χύνεται παραλλήλως καὶ ἁ­γι­α­σμέ­νο νε­ρὸ στὰ τέσ­σε­ρα ση­μεῖ­α τοῦ πλοί­ου).

 
93ος. Γι­ νὰ φω­τί­σῃ Θε­ὸς τοὺς ­τα­κτους ἀν­θρώ­πους. ποὺ δη­μι­ουρ­γοῦν θέ­μα­τα στὸ ­θνος καὶ ­να­στα­τώ­νουν τὸν λα­ καὶ τὸν τα­λαι­πω­ροῦν μὲ ­κα­τα­στα­σί­ες καὶ φα­γο­μά­ρες.
94ος. Γι­ὰ νὰ μὴν πλη­σι­ά­σουν μά­γι­α στὰ ἀν­δρό­γυ­να καὶ δη­μι­ουρ­γοῦν­ται θέ­μα­τα καὶ προ­στρι­βές.
95ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὴν ἀ­κο­ὴ στοὺς κου­φούς.
96ος. Γι­ὰ νὰ φύ­γουν τὰ μά­γι­α ἀ­πὸ τοὺς ἀν­θρώ­πους.
97ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς πα­ρη­γο­ρι­ὰ στοὺς στε­νο­χω­ρη­μέ­νους ἀν­θρώ­πους, γι­ὰ νὰ μὴ θλί­βον­ται.
98ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γή­σῃ καὶ νὰ χα­ρι­τώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς νέ­ους ποὺ θέ­λουν νὰ ἀ­φι­ε­ρω­θοῦν στὸν Θε­ό.
99ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γή­σῃ καὶ νὰ ἐκ­πλη­ρώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς θεί­ους πό­θους τῶν ἀν­θρώ­πων.
100ος. Γι­ὰ νὰ δί­νῃ ὁ Θε­ὸς χα­ρί­σμα­τα στοὺς κα­λο­κά­γα­θους ἀν­θρώ­πους.
101ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γή­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους, ποὺ φέ­ρουν ἀ­ξι­ώ­μα­τα, γι­ὰ νὰ βο­η­θοῦν τὸν κό­σμο μὲ κα­λω­σύ­νη καὶ κα­τα­νό­η­ση.
102ος. Γι­ὰ νὰ ἔλ­θουν τὰ ἔμ­μη­να, ὅ­ταν κα­θυ­στε­ροῦν.
103ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γή­σῃ ὁ Θε­ὸς τὰ ὑ­πάρ­χον­τα τῶν ἀν­θρώ­πων, γι­ὰ νὰ μὴν στε­ροῦν­ται καὶ θλί­βων­ται, ἀλ­λὰ νὰ δο­ξά­ζουν τὸν Θε­ό.
12
 

 
104ος. Γι­ὰ νὰ με­τα­νο­ή­σουν οἱ ἄν­θρω­ποι καὶ νὰ ἐ­ξο­μο­λο­γη­θοῦν τὶς ἁ­μαρ­τί­ες τους.
105ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ φώ­τι­ση ὁ Θε­ὸς στοὺς ἀν­θρώ­πους νὰ μὴν ξε­κλί­νουν ἀ­πὸ τὴν ὁ­δὸ τῆς σω­τη­ρί­ας .
106ος. Γι­ὰ νὰ λύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὴν στεί­ρω­ση τῶν γυ­ναι­κῶν.
107ος. Γι­ὰ νὰ τα­πει­νώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἐ­χθρούς, γι­ὰ νὰ ἀλ­λά­ξουν τὶς κα­κές των δι­α­θέ­σεις.
108ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς σε­λη­νια­σμέ­νους ἤ γι­ὰ νὰ ἐ­λε­ή­σῃ τοὺς ψευ­δο­μάρ­τυ­ρες, νὰ με­τα­νο­ή­σουν.
109ος. Γι­ὰ νὰ ἔ­χουν σε­βα­σμὸ οἱ νεώτε­ροι στοὺς με­γα­λύ­τε­ρους.
110ος. Γι­ὰ νὰ με­τα­νο­ή­σουν οἱ ἄ­δι­κοι κρι­τὲς καὶ νὰ κρί­νουν δί­και­α τὸν λα­ὸ τοῦ Θε­οῦ.
111ος. Γι­ὰ νὰ προ­φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς στρα­τι­ῶ­τες,  ὅ­ταν πη­γαί­νουν στόν πό­λε­μο.
112ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ Θε­ὸς εὐ­λο­γί­ες στὴ φτω­χὴ χή­ρα, νὰ πλη­ρώ­σῃ τὰ χρὲ­η της καὶ νὰ ἀ­παλ­λα­χθῇ ἀ­πὸ τὴν φυ­λα­κή.
113ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὰ κα­θυ­στε­ρη­μέ­να δι­α­νο­η­τι­κὰ καὶ μογ­γό­λα­λα παι­δι­ά.
114ος. Γι­ὰ νὰ δί­νῃ ὁ Θε­ὸς εὐ­λο­γί­ες καὶ πα­ρη­γο­ρι­ὰ στὰ δυ­στυ­χι­σμέ­να, πτω­χὰ παι­δά­κι­α, γι­ὰ νὰ μὴν πε­ρι­φρο­νοῦν­ται ἀ­πὸ τὰ παι­δι­ὰ τῶν πλου­σί­ων καὶ θλί­βων­ται.
115ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸ φο­βε­ρὸ πά­θος τοῦ ψεύ­δους.
116ος. Γι­ὰ νὰ δι­α­τη­ροῦν ἀ­γά­πη καὶ ὁ­μό­νοι­α οἱ οἰ­κο­γέ­νει­ες καὶ νὰ δο­ξο­λο­γοῦν τὸν Θε­ό.
117ος. Γι­ὰ νὰ τα­πει­νώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς βαρ­βά­ρους, ὅ­ταν κυ­κλώ­νουν τὸ χω­ρι­ὸ καὶ τὸ ἀ­πει­λοῦν, καὶ νὰ ἀ­να­τρέ­ψῃ τὶς κα­κὲς δι­α­θέ­σεις τους.
118ος. Γι­ὰ νὰ πα­τά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς βαρ­βά­ρους καὶ νὰ τα­πει­νώ­σῃ τὴ­ν δρά­ση τους, ὅ­ταν σφά­ζουν ἀ­θῶ­α γυ­ναι­κό­παι­δα.
119ος. Γι­ὰ νὰ δί­νῃ ὑ­πο­μο­νὴ καὶ ἀ­νε­κτι­κό­τη­τα ὁ Θε­ὸς στοὺς ἀν­θρώ­πους, ποὺ εἶ­ναι ἀ­ναγ­κα­σμέ­νοι νὰ πα­ρευ­ρί­σκων­ται μὲ δό­λι­ους καὶ ἄ­δι­κους ἀν­θρώ­πους .
120ος. Γι­ὰ νὰ προ­στα­τεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς σκλά­βους ἀ­πὸ τὰ ἐ­χθρι­κὰ χέ­ρι­α, νὰ μὴν τοὺς κα­κο­ποι­ή­σουν μέ­χρι νὰ ἐ­λευ­θε­ρω­θοῦν.
121ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους, ποὺ πά­σχουν ἀ­πὸ βα­σκα­νί­α.

 
122ος. Γι­ὰ νὰ­ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸ φῶς στοὺς τυ­φλοὺς καὶ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ τὰ πο­νε­μέ­να μά­τι­α.
123ος. Γι­ὰ νὰ φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους ἀ­πὸ τὰ φί­δι­α, νὰ μὴν τοὺς δαγ­κώ­νουν.
124ος. Γι­ὰ νὰ προ­φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τὰ κτή­μα­τα τῶν δι­καί­ων ἀν­θρώ­πων ἀ­πὸ τοὺς κα­κοὺς ἀν­θρώ­πους.
125ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους, ποὺ πά­σχουν ἀ­πὸ συ­νε­χεῖς πο­νο­κε­φά­λους.
126ος. Γι­ὰ νὰ εἰ­ρη­νεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὴν οἰ­κο­γέ­νει­α, ὅ­ταν τὰ μέλη της μα­λώ­νουν.
127ος. Γι­ὰ νὰ μὴν πλη­σι­ά­σῃ ἡ κα­κί­α τοῦ ἐ­χθροῦ πο­τὲ στὰ σπί­τι­α καὶ νὰ ἐ­πι­κρα­τήσῃ ἡ εἰ­ρή­νη καὶ ἡ εὐ­λο­γί­α τοῦ Θε­οῦ στὴν οἰ­κο­γέ­νει­α.
128ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους ποὺ πά­σχουν ἀ­πὸ ἡ­μι­κρα­νί­α, πο­νο­κε­φά­λους καὶ νὰ ἐ­λε­ή­σῃ τοὺς σκλη­ρό­καρ­δους καὶ ἀ­δι­ά­κρι­τους ἀν­θρώ­πους, ποὺ στε­νο­χω­ροῦν τοὺς εὐ­αί­σθη­τους.
129ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς θάρ­ρος καὶ ἐλ­πί­δα στοὺς ἀρ­χα­ρί­ους, γι­ὰ νὰ μὴ δυ­σκο­λεύων­ται στὴν δου­λει­ά τους.
130ος. Γι­ά νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς με­τά­νοι­α καὶ πα­ρη­γο­ρι­ὰ καὶ ἐλ­πί­δα στοὺς ἀν­θρώ­πους, γι­ὰ νὰ σω­θοῦν.

 
131ος. Γι­ὰ νὰ λυ­πη­θῇ ὁ Θε­ὸς τὸν κό­σμο, ὅ­ταν ἐξ ἁ­μαρ­τι­ῶν μας γί­νων­ται συ­νε­χεῖς πό­λε­μοι.
132ος. Γι­ὰ νὰ φω­τί­σῃ ὁ Θε­ὸς τὰ ἔ­θνη νὰ συμ­φι­λι­ω­θοῦν καὶ νὰ εἰ­ρη­νεύ­σουν οἱ ἄν­θρω­ποι.
133ος. Γι­ὰ νὰ φυ­λά­ξῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους ἀ­πὸ κά­θε κίν­δυ­νο.
134ος. Γι­ὰ νὰ συγ­κεν­τρώ­νων­ται οἱ ἄν­θρω­ποι τὴν ὥ­ρα της προ­σευ­χῆς καὶ νὰ ἑ­νώ­νε­ται ὁ νοῦς μὲ τὸν Θε­ό.
135ος. Γι­ὰ νὰ προ­στα­τεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς πρό­σφυ­γες, ὅ­ταν ἐγ­κα­τα­λεί­πουν τὰ σπί­τι­α τους καὶ φεύ­γουν, γι­ὰ νὰ σω­θοῦν ἀπ᾿ τοὺς βαρ­βά­ρους.
136ος. Γι­ὰ νὰ στα­θε­ρο­ποι­ή­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸν ἄν­θρω­πο, ποὺ ἔ­χει ἄ­στο­χο χα­ρα­κτῆ­ρα.
137ος. Γι­ὰ νὰ φω­τί­ζῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἄρ­χον­τες­ τοῦ τό­που, γι­ὰ νὰ βρί­σκουν κα­τα­νόη­ση οἱ ἄν­θρω­ποι στὰ αἰ­τή­μα­τά τους.
138ος. Γι­ὰ νὰ παύσῃ ὁ δι­ά­βο­λος νὰ πει­ρά­ζῃ τοὺς εὐ­αί­σθη­τους ἀν­θρώ­πους μὲ βλά­σφη­μους λο­γι­σμούς.
139ος. Γι­ὰ νὰ ἡ­με­ρεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸν δύ­στρο­πο οἰ­κο­γε­νει­άρ­χη, ποὺ τα­λαι­πω­ρεῖ ὁ­λό­κλη­ρη τὴ οἰ­κο­γέ­νει­α.
140ος. Γι­ὰ νὰ ἡ­με­ρεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸν βάρ­βα­ρο ἄρ­χον­τα τοῦ τό­που, πού βα­σα­νί­ζει τοὺς συ­ναν­θρώ­πους του.

 
141ος. Γι­ὰ νὰ ἡ­με­ρεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τὸν ἐ­πα­να­στά­τη, ποὺ κά­νει κα­κό· καὶ Κούρ­δης ἐ­άν εἶ­ναι, γί­νε­ται ἀρ­νί.
142ος. Γι­ὰ νὰ προ­στα­τεύσῃ ὁ Θε­ὸς τὴν μη­τέ­ρα στὸν και­ρὸ τῆς ἐγ­κυ­μο­σύ­νης, νὰ μὴν ἀ­πο­βά­λῃ.
143ος. Γι­ὰ νὰ κα­τα­πραΰ­νῃ ὁ Θε­ὸς τὸν ἀ­να­στα­τω­μέ­νο λα­ό, νὰ μὴν γίν­ῃ ἐμ­φύ­λι­ος πό­λε­μος.
144ος. Γι­ὰ νὰ εὐ­λο­γή­σῃ ὁ Θε­ὸς τὶς ἐρ­γασί­ες τῶν ἀν­θρώ­πων, γι­ὰ νὰ εἶ­ναι εὐ­ά­ρε­στες στὸν Θε­ό.
145ος. Γι­ὰ νὰ στα­μα­τή­σῃ ὁ Θε­ὸς τὶς αἱ­μορ­ρα­γί­ες τῶν ἀν­θρώ­πων.
146ος. Γι­ὰ νὰ θε­ρα­πεύ­σῃ ὁ Θε­ὸς τοὺς ἀν­θρώ­πους, ποὺ ἔ­χουν κτυ­πη­θῇ καὶ πλη­γω­θῇ στὶς σι­α­γό­νες ἀ­πὸ κα­κοὺς ἀν­θρώ­πους.
147ος. Γι­ὰ νὰ ἡ­με­ρεύσῃ ὁ Θε­ὸς τὰ ἄ­γρι­α ζῶ­α τοῦ βου­νοῦ, γι­ὰ νὰ μὴν κά­νουν κα­κὸ στοὺς ἀν­θρώ­πους καὶ ζη­μι­ὲς στὰ σπαρ­τά.
148ος. Γι­ὰ νὰ κά­νῃ και­ρὸ εὐ­νοϊ­κὸ ὁ Θε­ός, γι­ὰ νὰ ἔ­χουν ἀ­φθο­νί­α εἰ­σο­δη­μά­των οἱ ἄν­θρω­ποι καὶ νὰ δο­ξά­ζουν τὸν Θε­ό.
149ος. Ἀ­πὸ εὐ­γνω­μο­σύ­νη καὶ εὐ­χα­ρι­στί­α στὸν Θε­ὸ γι­ὰ τὶς με­γά­λες κα­λω­σύ­νες καὶ γι­ὰ τὴν πολ­λὴ του ἀ­γά­πη, ποὺ δὲν ἔ­χει ὅ­ρι­α, καὶ μᾶς ἀ­νέ­χε­ται.

 
150ος. Γι­ὰ νὰ δώ­σῃ ὁ Θε­ὸς χα­ρὰ καὶ πα­ρη­γο­ρι­ὰ στοὺς θλιμ­μέ­νους ἀ­δελ­φούς μας, ποὺ βρί­σκον­ται στὴν ξε­νι­τει­ὰ καὶ στοὺς κε­κοι­μη­μέ­νους ἀ­δελ­φούς μας, ποὺ βρί­σκον­ται, στὴν πι­ὸ μα­κρι­νὴ ξε­νι­τει­ά. Ἀ­μήν.